Przypinki reklamowe to doskonały sposób na rozpowszechnienie świadomości marki. Począwszy od identyfikatora na targach konsumenckich, poprzez logo na ubraniu sprzedawców, aż do modnej ozdoby noszonej chętnie przez konsumentów. Przypinki zrobione z naszym własnym nadrukiem, czyli personalizowane, sprawdzą się w każdych warunkach. Jest to całkiem skuteczny gadżet, a ponadto naprawdę tani.
Z jakiego materiału przypinki będą najlepsze?
Przypinki na zamówienie robione oczywiście przez profesjonalną firmę mogą być wykonane z różnych materiałów: metalu, plastiku, aluminium, a nawet łatwego w recyklingu papieru. Zdecydowanie najlepszą opcją jest metal, a uściślając stal nierdzewna – ocynkowana blacha. Tylko takie przypinki reklamowe będą imponująco trwałe i niemal niezniszczalne. Pozostałe materiały nie gwarantują już tak długiej żywotności i o wiele łatwiej ulegają zniszczeniu. Warto to mieć na uwadze nie mając doświadczenia w tym temacie i zamawiając te gadżety po raz pierwszy.
Jak przypinki wyglądają w praktyce?
Najważniejsze to istnieje tutaj możliwość stosowania sposobu mocowania na agrafkę, na magnes, na żabkę, na przyssawkę czy czasami nawet na rzep lub jeszcze inne mocowanie. W zależności od potrzeb zlecającego do produkcji te gadżety, czyli po prostu klienta. Treść reklamowa, projekt graficzny reklamy na przypince, jej wielkość oraz kształt – to także może być indywidualnie dobrane do zamówienia.
Własny indywidualnie stworzony nadruk
Przypinki z własnym nadrukiem zapewniają pełną swobodę zamieszczania treści. Możemy zdecydować się na umieszczenie na nich nazwiska naszego pracownika, wielobarwnego lub skromnego logo. Ważne, by przypinka wyróżniała się na tle innych, była pomysłowo i „smacznie” zaprojektowana. Powinna też być wygodna i dla noszącej ją osoby nie sprawiała problemów, dlatego trzeba dobrze przemyśleć jej rozmiar czy formę zapięcia. Nie powinna łatwo odczepiać się czy powodować problemów z garderobą (np. niszczenia jej), a to sprawia, że najlepszym wyborem są przypinki na magnes.
Ciekawie zaprojektowany nadruk, według najwyższych standardów pozwoli nawet na wykreowanie potrzeby noszenia przypinek przez osoby niezwiązane bezpośrednio z marką bądź jej działaniami. Przez to przyczyni się do zbudowania świadomości marki w populacji i jeszcze lepiej ugruntuje jej pozycję na rynku. Który właściciel marki nie chciałby, by np. młodzież chętnie nosiła na plecaku przypinkę z logo firmy, tworząc w ten sposób darmową reklamę produktów i samej firmy?